Tränat

Har ikväll tränat med Emil. Riktigt skönt efter att ha varit sjuk till och från i en månad.
Nu ikväll gjorde jag tonfisk paj! :)





Det är min svärmor Annika's recept:

3 ägg
2 dl grädde
1 dl mjölk
dill
ost
salt peppar
3 burkar tonfisk
och pajdeg såklart: 1 dl grahamsmjöl, 2 dl mjöl, 75g smör och vatten tills ingridienserna blir till en boll!

Underbart strålande gott! :)

Har även lagt upp filmen "The unsolved mystery 1" för er som vill se den. Följande länk för att se den: http://www.youtube.com/watch?v=E3d6xU6zMxs&feature=feedu








Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: mathilde

svärmor annika ;) haha, filmen blev ju bra :P inte så sammanhängande. haha. söte <3

2011-11-07 @ 20:33:46
Postat av: Emanuel

Nä jag vet men hade inte så mycket material för att få ihop det :P men är ändå ganska nöjd med resultatet :) Kommer ju lätt komma en återuppföljare!

2011-11-07 @ 20:35:41
Postat av: mathilde

duktigt :) haha, filmen blev ju bra ;) väldigt sammanhängande du. haha <3

2011-11-07 @ 21:05:21
Postat av: m.

oj, trodde inte det hade skickats ;)

2011-11-07 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0