Skön morgon!

HEJ!

Började igårkväll läsa på en bok "den vita tigern" en verklighetsbaserad bok om en kung fu utövare. Hans morfar hämtade honom vid 4 års ålder från sin mamma i London och tog honom ner till Kina för att tränas i Kung fu.....


Åt frukost som en kung idag, eller i alla fall kände jag mig som en kung när jag ätit upp mina 2 mackor med 4 prickigkorvskivor och en burk med makrill i tomatsås samt en tallrik gröt med solrosfrön och lingonsylt till.


Sedan redigerade jag färdigt min film som jag döpt till "The unsolved mystery", som jag vet många har väntat på ;). Har även bytt till vinterdäck på bilen som jag tycker är fruktansvärt tråkigt att göra men det måste göras...




Dagens citat får bli detta:
"Det enda sättet att samsas med tiger är att låta den äta upp en"

Av: Konrad Adenauer (tysk politiker, överborgmästare i Köln år 1917)








Här är en bild på när jag släpper ut hönsen, helt vilda blir dom!


      ngfngfngf











Kommentarer
Postat av: din m.

väntar med spänning på att få se filmen! :) <3

2011-11-03 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0