Måndag

Inte kul att vakna i morse. MEN nu efter jobbet och allt är klart så känns det faktiskt mycket bättre även fast det är måndag.

Gymmade, handlade ingridienser till köttbullar och gjorde köttbullar på 3timmar och 20 minuter.
Här visar pappa mig ett tips på rullning av köttbullar:



Man tar helt enkelt en glassbollssgörarsked och tar upp lite köttfärs,
plattar till och vipps så har man en köttboll! :)




 






Resultatet av mina alldeles första självgjorda köttbullar blev utomordentligt bra!

Nu ska jag iväg till Emil och kolla på film. Livet leker! :):)



/EManuel


Kommentarer
Postat av: din m.

jag vet vem som ska laga mat när du kommer hit nästa gång ;)<3

2011-11-15 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0