Fredag och jobb..

Hej!
Jag hade satt klockan på kvart i åtta idag men vaknade vid 11. Lagom kul... aja så kan det gå.
Jag ska klippa mig vid 14.00.
Innan dess hade jag tänkt att träna, äta och åka till biblioteket.. får se hur det blir med det.

Kanske är vilodag idag endå? Börjar ju jobba kl 15.00 till 22.30 för att sedan börja kl 07.00 imorgon. INTE KUL!
Det är helt okej att jobba kväll men just hoppet mellan fredag och lördag är inte kul, aja..

Här har vi en bild på mig i Oktober någon gång. Saknar sånna här dagar... åter igen, längtar tills isen lägger sig!



Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Emil

Det var en riktigt fin dag den bilden togs!!

2011-11-25 @ 16:59:21
URL: http://emilpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0